اس ام اس روزمردوپدرسری اول
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
اس ام اس روزمردوپدرسری اول
نوشته شده در دو شنبه 28 مرداد 1392
بازدید : 1534
نویسنده : Mohammad

توی این روز عزیز ، توی این لحظه های قشنگ
زیباترین کلمه ای که میشه گفت یک ” دوستت دارم “
به همراه یک آسمان عشق و تمنا
تقدیم به شوهر عزیزم ، روزت مبارک

○•○•○•○•○•○•○•○•○•○•○•○•○•○•○•○•○•○•○•○•○•○•○•○•

همسر عزیزم

نمی دانم که دانستی دلیل گریه هایم را
نمی دانم که حس کردی سکوتم را
ولی دانم که می دانی من عاشق بودم و هستم
وجود ساده ات بوده که من اینگونه دل بستم
عزیزم همیشه عشق من هستی و خواهی بود
روز مرد مبارک

○•○•○•○•○•○•○•○•○•○•○•○•○•○•○•○•○•○•○•○•○•○•○•○•

همسر مهربانم با وجود تو، مرا به الماس ستارگان نیازی نیست
این را به آسمان بگو. تو به قلب من شادی و به جانم روشنایی می بخشی .
روزت مبارک باد.

○•○•○•○•○•○•○•○•○•○•○•○•○•○•○•○•○•○•○•○•○•○•○•○•

همسفر زندگیم وجود نازنین تو بهانه زیستن است.
تو زیباترین حضور عاشقانه در زندگی من هستی.
عاشقانه و بی نهایت دوستت دارم،
بیش از آنچه تصور کنی. روزت مبارک

○•○•○•○•○•○•○•○•○•○•○•○•○•○•○•○•○•○•○•○•○•○•○•○•

همسر خوبم  به ذهنم سپرده ام که غیر از تو به کسی فکر نکنم،
به چشمانم یاد داده ام که جز تو نبیند
و در روز پدر هدیه ام برای تو قلبی است که تا ابد می تپد.

○•○•○•○•○•○•○•○•○•○•○•○•○•○•○•○•○•○•○•○•○•○•○•○•

همسر عزیزم یک شاخه گل ، یک دنیا مهربانی ،
به تو که هم گلی و هم مهربانی .

○•○•○•○•○•○•○•○•○•○•○•○•○•○•○•○•○•○•○•○•○•○•○•○•

همسر عزیزم
با قلبی سرشار از شادی و شور
خوشبوترین و لطیف ترین گلهای هستی را، همراه با خوش آهنگترین ترانه گیتی،

○•○•○•○•○•○•○•○•○•○•○•○•○•○•○•○•○•○•○•○•○•○•○•○•

ای شبنم عشقت که زیباترین شبنمی بود که روی گلبرگ های قلبم نشست.
بدان که تا وقتی شقایق هست دوستت دارم.
روزت مبارک

○•○•○•○•○•○•○•○•○•○•○•○•○•○•○•○•○•○•○•○•○•○•○•○•

برای چیدن ستاره های قلبت با سبدی پر از گلهای زیبا می آیم
و گل ها را در باغچه دلت می کارم تا بدانی چقدر دوستت دارم .
روزت مبارک

○•○•○•○•○•○•○•○•○•○•○•○•○•○•○•○•○•○•○•○•○•○•○•○•

همسر عزیزم از وقتی خانه عشقت پناهگاه خستگی ام شد،
اندیشیدم که الهه عشق بهترین را نصیب من کرده است.
بهترینم روزت مبارک

○•○•○•○•○•○•○•○•○•○•○•○•○•○•○•○•○•○•○•○•○•○•○•○•

عزیزم، عشق را اولین بار در نگاهت تجربه کرم زندگی را در کنار تو آموختم.
دلم را به تو بهترین امینم سپردم.
روزت مبارک

○•○•○•○•○•○•○•○•○•○•○•○•○•○•○•○•○•○•○•○•○•○•○•○•

همسر عزیزم، ای سربلند تر از هر فصل و ای باشکوه تر از هر ماه، تو را دوست دارم،
تو را که زاده فصل سبز انتظاری.
تویی که سلام و کلام و نگاهت همه بوی بهار میدهد و عشق هدیه میکند.
عزیزم روزت مبارک



:: موضوعات مرتبط: اس ام اس روز مردوپدر , ,
:: برچسب‌ها: اس ام اس روزمردوپدر ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: